Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

  Θες να γίνεις συντονιστής;   Δες εδώ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

#1
  GAMSgr

GAMSgr
Ιδρυτής
Ιδρυτής
 Με DirectX 12 θα τρέχει πλέον το Rise of the Tomb Raider 14760-albums774-picture60604

Η υποστήριξη του αναμενόμενου API έρχεται στους κατόχους Windows 10 PC βελτιώνοντας τις επιδόσεις και μερικώς ακόμη και την ποιότητα των γραφικών.

Ένα από τα χαρακτηριστικά που προστίθενται στην νέα έκδοση (1.0.638.6) είναι το NVIDIA VXAO, ενός νέου τύπου ambient occlusion που σύμφωνα με την Square Enix είναι "ο πιο προηγμένος που υπάρχει αυτή τη στιγμή". Στο Blog του παιχνιδιού, ο επικεφαλής της Nixxies Software Jurjen Katsman ανέφερε μερικές από τις διαφορές που είδε στο σύστημα των δοκιμών του που αποτελείται από έναν Core i7 2600 και μια GTX 970. Όταν με το DirectX 11 είχε 46 FPS, στο ίδιο σημείο και με τη συμβολή του DirectX 12, τα καρέ σκαρφάλωσαν στα 60.

Την ίδια στιγμή, αναφέρεται πως το asynchronous compute έρχεται εκτός από την PC πλατφόρμα, και στο Xbox One, κάτι που σημαίνει πως οι "χαμένοι" κύκλοι ρολογιού της GPU θα εκμεταλλεύονται από πρόσθετες εργασίες που θα γίνονται παράλληλα. Το patch είναι ήδη διθαθέσιμο στο Steam, ενώ θα εμφανιστεί σύντομα και στο Windows 10 Store.
HwBox.gr

http://www.best-gaming.net/

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Δωρεάν forum σε punBB | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις