Δημοσιεύθηκε Κυρ 20 Μαρ - 6:50:58
Bloodborne: The Old Hunters Review
Το Bloodborne κατάφερε να δώσει νέα πνοή στη δομή και στο μοντέλο μάχης των παιχνιδιών τύπου “Souls”. Η συνέχειά του μέσω DLC ήταν αναμενόμενη, όπως αναμενόμενη ήταν λίγο πολύ και η ποιότητα του, καθώς η From Software συνηθίζει να βγάζει DLC με ουσιαστικό περιεχόμενο.
To The Old Hunters DLC του Bloodborne σας μεταφέρει στο Hunter’s Nightmare, το οποίο αποτελεί ένα παράλληλο σύμπαν σε σχέση με το Yharnam, τον κόσμο του βασικού παιχνιδιού. O χρόνος στο Hunter’s Nightmare είναι ευμετάβλητος και δεν έχει την συνηθισμένη ροή του πραγματικού χρόνου. Σε αυτήν την εφιαλτική πραγματικότητα είναι εγκλωβισμένοι hunters που έχουν πλέον παραδοθεί στη θλιβερή τους μοίρα, καταδικασμένοι να ζουν ξανά και ξανά τις συνέπειες των πράξεων τους. H ιστορία κάθε hunter κρύβει και ένα μυστικό που ενώνει τα ασύνδετα κομμάτια της κεντρικής ιστορίας του Bloodborne με τον ίδιο “αφηρημένο” και δυσνόητο τρόπο που μας έχουν συνηθίσει και τα παιχνίδια Souls, καθώς τα κομμάτια της ιστορίας τα συνδέετε ακούγοντας μονολόγους, βρίσκοντας αντικείμενα κτλ. Ανέκαθεν γοήτευε αυτός ο παράξενος τρόπος εξιστόρησης των γεγονότων στα παιχνίδια Souls και το ίδιο ισχύει με το The Old Hunters, το οποίο παρεπιπτόντως είναι και πιο κατανοητό.
Πρώτα απ’ολα για να αποκτήσετε πρόσβαση στις νέες περιοχές του The Old Hunters πρέπει να εξολοθρεύσετε ένα από τα εμβληματικά αφεντικά του βασικού παιχνιδιού, την Vicar Amelia, είτε είστε σε new game+, είτε σε new game++ κτλ. Αν έχετε ολοκληρώσει το παιχνίδι και δεν προχωρήσατε στο new game+ θα σας πάρει περίπου δύο με τρεις ώρες για να φτάσετε στο εν λογω αφεντικό. Αφού το σκοτώσετε μεταβαίνετε στην περιοχή του Grand Cathedral, όπου παίρνοντας τον αριστερό διάδρομο, στο σημείο που κείτεται ένα νεκρό σώμα hunter, μεταφέρεστε στο Hunter’s Nightmare. Από εκεί μπορείτε να μεταφέρεστε ανά πάσα ώρα και στιγμή στο Hunter’s Dream μέσα από τα lamps για να ανεβαίνετε level και να αγοράζετε αντικείμενα, ενώ χρησιμοποιώντας έναν συγκεκριμένο βωμό επιστρέφετε στο Hunter’s Nightmare.
Tα φρικιαστικά και δύσκολα αφεντικά κλέβουν την παράσταση.
Η ιστορία του The Old Hunters ξετυλίγεται σε τρεις μεγάλες περιοχές: το Hunter’s Nightmare, το Research Hall και το Fishing Hamlet. Κάθε μία από τις περιοχές έχει ικανοποιητικότατη έκταση και διαφορετικούς τύπους εχθρών, η μορφή των οποίων είναι πλήρως συμβατή με την αντίστοιχη περιοχή όπου βρίσκονται. Εικαστικά η πρώτη περιοχή μοιάζει αρκετά με τα περιβάλλοντα του πρώτου παιχνιδιού, με την διαφορά ότι το θέαμα που βλέπετε είναι ακόμα πιο άρρωστο, αποκρουστικό και άβολο, με ποτάμια αίματος, σκελετούς να ξεπροβάλλουν από το έδαφος κτλ. Οι επόμενες περιοχές διαφέρουν εικαστικά σε μεγάλο βαθμό σε σχέση με ότι έχετε δει μέχρι τώρα και αποτελούν ίσως και τις πιο απολαυστικές περιοχές σε ολόκληρο το παιχνίδι. Σε αυτό συμβάλλουν ο εξαιρετικός σχεδιασμός τους, αφού ανακαλύπτετε shortcuts και “ενώνετε” μέρη των περιοχών που δεν μπορούσατε να φανταστείτε ότι μπορούν να ενωθούν, καθώς και τα νέα είδη αποκρουστικών εχθρών.
Ένα από τα παράπονα των παικτών ήταν η χαμηλή δυσκολία του Bloodborne σε σχέση με τα Dark Souls και η From Software απαντάει... βγάζοντας το άχτι της με το The Old Hunters. Η δυσκολία του The Old Hunters τουλάχιστον στις πρώτες επτά-οκτώ ώρες είναι ένα πραγματικό μαρτύριο, ένα θανάσιμο χαστούκι σε όσους νομίζουν ότι κατέχουν τέλεια τους μηχανισμούς του Bloodborne. Ιδιαίτερα αν έχετε ολοκληρώσει το παιχνίδι χωρίς να είστε overpowered (δηλαδή πάνω κάτω αν το βγάλατε με level 90 και κάτω) θα τα βρείτε πραγματικά σκούρα με τους εχθρούς της πρώτης περιοχής. Oπότε αν παίζετε σε new game+ προτείνω να είστε τουλάχιστον level 110, ενώ αν είστε new game++ τουλάχιστον level 130. Η κλιμάκωση της δυσκολίας πάντως δεν είναι η καλύτερη δυνατή. Βρίσκοντας τα πρώτα λειτουργικά νέα όπλα και αναπτύσσοντάς τα, η δυσκολία όχι μόνο στρώνει, αλλά υπάρχουν στιγμές που νιώθετε το Τhe Old Hunters ακόμη πιο εύκολο και από το Bloodborne, τουλάχιστον όσον αφορά την εξολόθρευση των απλών εχθρών, γεγονός που ενδέχεται να απογοητεύσει τους πιο σκληροπυρηνικούς οπαδούς του παιχνιδιού.
Το Research Hall είναι η πιο καλοσχεδιασμένη περιοχή του The Old Hunters.
Η ποικιλία αλλά και η δυναμική των όπλων είναι από τα σημαντικότερα ατού του The Old Hunters, καθώς προσφέρουν νέες στρατηγικές προσέγγισης και αντιμετώπισης των εχθρών. Όπλα όπως το whirligig saw και το holy moonlight sword που τα βρίσκετε λίγο πριν από την μέση της περιπέτειας, δίνουν νέα πνοή στους μηχανισμούς μάχης του παιχνιδιού, αν και όπως προαναφέρθηκε κάνουν την ζωή σας λίγο πιο εύκολη απ’ όσο θα έπρεπε, τουλάχιστον προς το τέλος. Συνολικά μπορείτε να αποκτήσετε 11 διαφορετικά trick weapons και πέντε διαφορετικά firearms, αριθμός που ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό. Εξίσου καταπληκτική δουλειά έχει γίνει και στα αφεντικά, τα οποία είναι συνολικά πέντε σε αριθμό, με τα δύο εξ αυτών να συγκαταλέγονται στα πιο απολαυστικά αφεντικά του Bloodborne συνολικά. Μάλιστα, πέρα από τις επικές μάχες, ανακαλύπτετε πράγματα για το κάθε αφεντικό που σας κάνουν να αισθάνεστε οίκτο σκοτώνοντάς το, στοιχείο που δίνει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στο παιχνίδι.
Αν και το The Old Hunters έχει νέες περιοχές με εκπληκτικό εικαστικό και σχεδιασμό, νέα ευφάνταστα όπλα και εξαιρετικά αφεντικά, εντούτοις μένει ένα μικρό παράπονο όσον αφορά την έλλειψη ρίσκου από πλευράς From Software να προσφέρει μία διαφορετική εμπειρία παιχνιδιού, ρίσκο που είχε πάρει στην αριστουργηματική τριλογία DLC του Dark Souls 2. Με το DLC του Dark Souls 2 η From Software εισήγαγε στοιχεία που πραγματικά άλλαζαν την εμπειρία του παιχνιδιού, όπως οι γρίφοι που ανασχημάτιζαν την περιοχή, η περιοχή με το χιόνι όπου δεν μπορούσατε να διακρίνετε τους εχθρούς και άλλα. Τέτοια στοιχεία που αλλάζουν σε μεγάλο βαθμό την εμπειρία του αρχικού παιχνιδιού δεν υπάρχουν στο The Old Hunters, κάτι που ενδέχεται να δυσαρεστήσει αν θέλετε κάτι περισσότερο από μια νέα δόση της γνωστής πετυχημένης συνταγής.
Το εικαστικό εντυπωσιάζει για μια ακόμη φορά.
Τέλος, κάποια μικρά παράπονα παραμένουν όσον αφορά τον τεχνικό τομέα. Κάποιες πτώσεις του frame rate όχι μόνο δεν έχουν βελτιωθεί σε σχέση με το αρχικό παιχνίδι, αλλά αντίθετα μου φάνηκαν και πιο συχνές και μάλιστα προκύπτουν σε μάχες με αφεντικά όπου η παραμικρή καθυστέρηση μπορεί να στοιχίσει. Αρκετά χρονοβάρα διαδικασία παραμένει και η εύρεση συμπαίκτη για co-op αν θέλετε βοήθεια για να βγάλετε κάποιο αφεντικό, γεγονός που δικαολογείται εν μέρει από το γεγονός ότι ο κόσμος που ασχολείται με το DLC είναι περιορισμένος ποσοτικά.
Το The Old Hunters είναι αντάξιο των προσδοκιών, καθώς προσφέρει περισσότερες από 15 ποιοτικές ώρες ενασχόλησης με την γνώριμη εμπειρία του Bloodborne. Παρά την έλλειψη ρίσκου με καινούρια στοιχεία, πρέπει να αποτελεί σίγουρη αγορά για τους κατόχους του παιχνιδιού.
- Νέες περιοχές με τρομερό εικαστικό και εκπληκτικό σχεδιασμό
- Πολλά και λειτουργικά νέα όπλα
- Εξαιρετικά αφεντικά
- Πάνω από 15 ώρες περισσότερου Bloodborne...
- ...αλλά χωρίς μεγάλες εκπλήξεις και ρίσκα
- Η διακύμανση της δυσκολίας μπορούσε να είναι καλύτερη
- Πτώσεις του frame rate που ενοχλούν ιδιαίτερα στις μάχες με αφεντικά
[size=30]ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ: 9.0[/size]
ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ: | PS4 |
ΑΝΑΠΤΥΞΗ: | From Software |
ΕΚΔΟΣΗ: | Sony |
ΔΙΑΘΕΣΗ: | Ψηφιακό |
ΕΙΔΟΣ: | Action RPG |
ΠΑΙΚΤΕΣ: | Single-player, multiplayer |
ΕΠΙΣΗΜΟ SITE: | https://www.playstation.com/en-us/games/bloodborne-ps4/the-old-hunters-dlc/ |
HM. ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ: | 24/11/2015 |
PEGI: | 18 |
TAGS:Bloodborne, PS4, Sony
πηγή