Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

  Θες να γίνεις συντονιστής;   Δες εδώ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

#1
  GAMSgr

GAMSgr
Ιδρυτής
Ιδρυτής
Hitman Go: Definitive Edition Hitman-go-definitive-edition-review

Επιτραπέζιος Agent 47.







Επιτραπέζιος Agent 47.
Διανύουμε τον τρίτο μήνα του 2016 και ήδη έχουν κυκλοφορήσει δύο games της σειράς Hitman μέσα στο έτος. Μπορεί το κυρίως πιάτο που ετοιμάζει η Square Enix να μας έρχεται σε επεισόδια, όμως το Hitman Go: Definitive Edition μας ήρθε μια και καλή. Η ανάπτυξη της πρώτης έκδοσης του εν λόγω Turn-based Puzzle ξεκίνησε το 2013 από τη νεοσύστατη εταιρία ανάπτυξης Square Enix Montreal και ολοκληρώθηκε από μόλις 11 άτομα. Η αρχική έκδοση κυκλοφόρησε σε Android, iOS και αργότερα σε Windows Phone και PC μέσω του store των Windows 8. Η Definitive Edition πάνω στην οποία βασίζεται και το παρόν review ανακοινώθηκε κατά τη διάρκεια του τελευταίου PlayStation Experience event και κυκλοφόρησε σε PS4, PS Vita, αλλά και σε PC μέσω Steam αυτή την φορά.

Οι αρχικές προσδοκίες της Square Enix Montreal ήταν η δημιουργία ενός ΑΑΑ τίτλου στον κόσμο του Hitman. Μέσα στο 2013 όμως, η εταιρία ανάπτυξης αποφάσισε να στρέψει την προσοχή της στον χώρο των mobile games κι έτσι εμφανίστηκαν οι πρώτες ιδέες για κάποιοspin-off. Στα πρώτα του στάδια, το Hitman Go όδευε προς το Endless Runner genre, όμως η ομάδα ανάπτυξης συνειδητοποίησε γρήγορα ότι οι αξίες και το υπόβαθρο της σειράς θα μεταφράζονταν καλύτερα σε ένα επιτραπέζιο παιχνίδι στρατηγικής όπου οι παίκτες θα μπορούν να σκέφτονται και να σχεδιάζουν κάθε τους κίνηση.
Hitman Go: Definitive Edition Hitman-go-definitive-edition-1

Mission briefing
Μπορεί το Hitman Go να μην έχει κάποιο συγκεκριμένο σενάριο, όμως τα εφτά κεφάλαια που περιλαμβάνει είναι σχεδιασμένα θεματικά ως αποστολές και το καθένα κορυφώνεται με την εξόντωση κάποιου στόχου. Μάλιστα, δύο κεφάλαια είναι βασισμένα σε δύο από τα προηγούμενα games της σειράς. Τα επίπεδα αντικατοπτρίζουν την σταδιακή προσέγγιση του στόχου από τον Agent 47, ενώ συνήθως κοντά στην μέση του κεφαλαίου, θα αναλάβετε να εξοντώσετε και κάποιον στόχο κλειδί. Όπως και να έχει, η λογική της on-the-go προσέγγισης του παιχνιδιού, όπως υποδεικνύει και ο τίτλος του, δεν αφήνει πολλά περιθώρια ύπαρξης πλοκής, γεγονός που δεν είναι απαραίτητα αρνητικό για το genre στο οποίο συγκαταλαγέται το Hitman Go.

Ρουά ματ
Ο Agent 47 απεικονίζεται ως πιόνι επιτραπέζιου παιχνιδιού, ακριβώς όπως και οι εχθροί, ενώ κάθε επίπεδο δείχνει να είναι μια καλοσχεδιασμένη μακέτα με προδιαγεγραμμένα μονοπάτια. Μπορείτε να κινείστε μόνο πάνω σε αυτά τα μονοπάτια και κάθε σας κίνηση απαντάται με μια αντίστοιχη από τους εχθρούς, όπως στο σκάκι. Αν βρεθείτε πάνω σε σημείο το οποίο φυλάσσεται ή στο οποίο θα βρεθεί κάποιος αντίπαλος στην επόμενη του κίνηση, τότε χάσατε. Βέβαια, οι κινήσεις των εχθρών είναι συγκεκριμένες και σας δίνουν το περιθώριο να σκεφτείτε πως θα τους προσεγγίσετε. Η κίνηση στον χώρο πραγματοποιείται με τον αναλογικό μοχλό, το touchpad ή το D-pad, αλλά το τελευταίο δεν είναι ακριβές αρκετές φορές. Με τον δεξί αναλογικό μοχλό μπορείτε να περιστρέψετε την κάμερα και να χαζέψετε λίγο τις πινελιές που έχουν τοποθετηθεί πάνω στην εκάστοτε μακέτα.


Ο σκοπός σας σε κάθε αποστολή είναι να φτάσετε σε ένα συγκεκριμένο σημείο ή να σκοτώσετε ένα στόχο. Η δυσκολία των επιπέδων αυξάνεται σταδιακά όπως είναι αναμενόμενο, αν και αργεί λίγο να φτάσει σε σημείο που θα σας παιδέψει. Οι εχθροί στη αρχή είναι απλώς φύλακες που κάνουν γραμμικές περιπολίες σε συγκεκριμένες διαδρομές ή άλλοι που μένουν ακίνητοι και φυλάνε ένα συγκεκριμένο σημείο. Όσο προχωράτε όμως θα συναντήσετε πιο εξελιγμένους αντιπάλους, όπως εκπαιδευμένους σκύλους, φύλακες που κάνουν κυκλικές περιπολίες και ελεύθερους σκοπευτές. Η δυσκολία αυξάνεται κατακόρυφα σε επίπεδα που χρησιμοποιούν μια μείξη εχθρών σε ιδιαίτερα μικρούς χώρους.
Hitman Go: Definitive Edition Hitman-go-definitive-edition-2

Πέρα από το μυαλό σας, θα κληθείτε να χρησιμοποιήσετε και ορισμένα αντικείμενα προκειμένου να φτάσετε τον στόχο σας. Πέτρες και τενεκεδένια κουτάκια προκαλούν αντιπερισπασμό και μπορούν να κατευθύνουν τους φύλακες ακριβώς εκεί που θέλετε, ενώ στολές σας καμουφλάρουν από συγκεκριμένους εχθρούς. Τα χαρακτηριστικά όπλα του Agent 47 κάνουν την εμφάνιση τους κι εξοντώνουν τους εχθρούς που βρίσκονται στα γύρω οριζόντια και κάθετα σημεία από τη θέση σας, ενώ μπορείτε να εξοπλιστείτε και με sniper για εκτελέσεις εξ αποστάσεως. Στα θετικά συγκαταλέγεται το γεγονός ότι ακόμα και στο τελευταίο κεφάλαιο θα δείτε νέα στοιχεία του gameplay να κάνουν την εμφάνιση τους στο παιχνίδι.
 

[size=16]Ο Agent 47 στην επιτραπέζια εκδοχή του μας δίνει την αίσθηση ότι προοριζόταν εξαρχής για την μεταφορά του στο PS4.

 
Όλα τα κεφάλαια αποτελούνται από 15 επίπεδα, εκτός από δύο που περιλαμβάνουν μόνο οκτώ. Κάθε επίπεδο, με εξαίρεση τα πρώτα επίπεδα του πρώτου κεφαλαίου, περιλαμβάνει τρεις αποστολές. Η πρώτη αποστολή ολοκληρώνεται πάντα, αφού αφορά τον τερματισμό της πίστας ή την εξόντωση του στόχου. Οι υπόλοιπες αποστολές συνήθως αφορούν τον τρόπο τερματισμού του επιπέδου. Για παράδειγμα θα σας ζητηθεί να μην σκοτώσετε κανέναν εχθρό ή να τους σκοτώσετε όλους, να φτάσετε στον στόχο σας σε συγκεκριμένο αριθμό γύρων, να μαζέψετε μια βαλίτσα ή να σκοτώσετε εχθρούς με συγκεκριμένους τρόπους. Συγκεκριμένες αποστολές σας αναγκάζουν να ακολουθήσετε προκαθορισμένη διαδρομή κι έτσι χάνεται η αίσθηση της ελευθερίας, με την πρόκληση να μεταφέρεται στην προσπάθεια σας να βρείτε αυτήν τη συγκεκριμένη διαδρομή.
Hitman Go: Definitive Edition Hitman-go-definitive-edition-3
Ένα στοιχείο που μου ξένισε ήταν το γεγονός ότι δεν γίνεται πάντα να πραγματοποιήσετε ταυτόχρονα όλες τις αποστολές, αλλά πρέπει να ξαναπαίξετε το επίπεδο, αφού ορισμένες από αυτές αντικρούονται μεταξύ τους. Για παράδειγμα μπορεί να σας ζητηθεί να μην σκοτώσετε κανέναν φύλακα με σκύλο και να μαζέψετε τη βαλίτσα, αλλά η βαλίτσα να βρίσκεται σε σημείο που αποκτάτε πρόσβαση μόνο αφού σκοτώσετε τον συγκεκριμένο φύλακα. Μπορεί να είναι ανορθόδοξος τρόπος αύξησης της αντοχής του παιχνιδιού, αλλά τουλάχιστον η μικρή διάρκεια των αποστολών σας ενθαρρύνει να παίξετε το επίπεδο άλλη μια φορά. Υπάρχουν αρκετές φορές βέβαια που μπορείτε με ένα playthrough να ολοκληρώσετε όλες τις αποστολές του επιπέδου. Σε περίπτωση που δυσκολευτείτε μπορείτε να εκμεταλλευτείτε τη βοήθεια ενός hint system, η χρήση του οποίου όμως θα σας αποτρέψει από το να αποκτήσετε ένα συγκεκριμένο trophy και στην τελική το Platinum. Η διάρκεια του Hitman Go: Definitive Edition αγγίζει τις πέντε ώρες, ενώ αν ασχοληθείτε με την ολοκλήρωση όλων των αποστολών, θα προσθέσετε τουλάχιστον άλλη μια ώρα παιχνιδιού.

Όσον αφορά τις διαφορές με την αρχική έκδοση των smartphones, θα δείτε ότι αυτές δεν ήταν πολλές, αλλά ήταν αρκετές ώστε το Hitman Go να ταιριάξει απόλυτα σε μεγάλη οθόνη. Αρχικά υπάρχει υποστήριξη για Cross-buy και Cross-save ανάμεσα στην έκδοση του PS4 και αυτή του PS Vita. Πέρα από τις όχι και τόσο έντονες αναβαθμίσεις στον οπτικό τομέα, πλέον μπορείτε να χρησιμοποιείτε hints δωρεάν χωρίς να τα αγοράζετε. Τέλος, η Definitive Edition περιλαμβάνει απευθείας και τα δύο τελευταία κεφάλαια του παιχνιδιού, τα οποία απουσίαζαν από την αρχική του έκδοση.
 
Hitman Go: Definitive Edition Hitman-go-definitive-edition-5
Μοντελισμός μακετών
Οι επιλογές που έκαναν οι developers στον οπτικό τομέα ήταν ίσως ριψοκίνδυνες, αλλά τελικά λειτούργησαν υπέρ του τελικού προϊόντος. Θυμίζουμε άλλωστε ότι το Hitman Go είχε αναπτυχθεί αρχικά για smartphones. Τα επίπεδα συντελούν ένα κράμα επιτραπέζιου παιχνιδιού και αρχιτεκτονικής μακέτας. Οι χαρακτήρες, που έχουν κανονικά βάση σαν να είναι πιόνια παιχνιδιού, δεν έχουν λεπτομέρειες προσώπου και δεν πραγματοποιούνanimations, έτσι ώστε να επιτευχθεί η μινιμαλιστική προσέγγιση των developers. Παντού τριγύρω υπάρχουν λεπτομέρειες στα περιβάλλοντα, όπως σκιές που καταλήγουν εκτός μακέτας και χαμηλά φώτα, που θα σας κάνουν να βγείτε έξω και να αναζητήσετε το δικό σας επιτραπέζιο Hitman. Στον ηχητικό τομέα, παρόλο που δικαιολογημένα απουσιάζουν οι διάλογοι, τα ηχητικά εφέ θα σας κρατήσουν ευχάριστα συντροφιά, αφού γεμίζουν με ζωή την μακέτα που έχετε μπροστά σας.

Ομαλή μεταφορά
Η μεταφορά όλων των στοιχείων και των γνωρισμάτων της σειράς Hitman σε ένα νέο genre στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία. Δεν μιλάμε απλά για χρήση ενός δυνατού brand name με σκοπό την ικανοποίηση των fans, αλλά για μια πραγματικά αξιόλογη δουλειά στον τομέα των Puzzle. Το ίδιο ισχύει και για την μεταφορά της αρχικής έκδοσης του παιχνιδιού στο PS4, το οποίο παρά τις λίγες προσθήκες είναι απολαυστικό. Με την τιμή του να κυμαίνεται στα 8 ευρώ, το Hitman Go: Definitive Edition φαντάζει απαραίτητο για τους λάτρεις του είδους και κατάλληλο ορεκτικό για την μεγαλύτερη περιπέτεια του εκτελεστή της Square Enix.

Θετικά:
- Έξυπνα επίπεδα που προτρέπουν τον πειραματισμό
- Συνεχείς προσθήκες στοιχείων στο gameplay
- Κομψός σχεδιασμός στον οπτικό τομέα
- Cross-buy και Cross-save με το PS Vita
- Προσιτή τιμή

Αρνητικά:
- Ορισμένες αποστολές απαιτούν επανάληψη του επιπέδου
- Τα επίπεδα με αυστηρά γραμμικές διαδρομές
- Λίγες προσθήκες από την αρχική έκδοση 

Βαθμολογία
Γραφικά: 8 
Ήχος: 7.5 
Gameplay: 8
Αντοχή: 6 
Γενικά: 7.6

Ένα αξιόλογο spin-off που μένει πιστό στο πνεύμα της σειράς.

πηγή
[/size]

http://www.best-gaming.net/

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Δωρεάν φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις