Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

Top news community
Καλοσωρίσατε!
Για να έχετε όλες τις λειτουργίες διαθέσιμες θα πρέπει να συνδεθείτε ή να δημιουργήσετε νέο λογαριασμό . Καλή πλογήση!

  Θες να γίνεις συντονιστής;   Δες εδώ

Μη Συνδεδεμενος Παρακαλώ συνδεθείτε ή εγγραφείτε

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Πήγαινε κάτω  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]

#1
  BLUE FOX

BLUE FOX
Ιδρυτής
Ιδρυτής
Εκτός λειτουργίας ο ραδιοφάρος Σκύρου την ημέρα της πτώσης του Mirage 2000-5 2416255

Εκτός λειτουργίας ο ραδιοφάρος Σκύρου την ημέρα της πτώσης του Mirage 2000-5 Tlo0j10
Νέα στοιχεία έρχονται στο φως για τη συντριβή του Mirage 2000-5 ανοικτά της Σκύρου, από την οποία σκοτώθηκε ο 34χρονος σμηναγός Γιώργος Μπαλταδώρος.

Σύμφωνα με έγγραφο το οποίο δημοσιοποιεί το militaire.gr, αποκαλύπτεται ότι ο ραδιοφάρος της Σκύρου ήταν εκτός λειτουργίας την ώρα της μοιραίας πτήσης.

Όπως ανέφεραν ειδικοί, αν ο ραδιοφάρος ήταν σε λειτουργία, θα έδινε την απαραίτητη βοήθεια κατά τη προσέγγιση του σμηναγού στο αεροδρόμιο.

Ειδικά με τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν στην περιοχή, όπου η ορατότητα ήταν προβληματική, η λειτουργία του ραδιοφάρου ήταν κάτι περισσότερο από αναγκαία. Όπως προκύπτει από το έγγραφο, υπάρχουν κι άλλες ελλείψεις στο αεροδρόμιο, οι οποίες όμως στο συγκεκριμένο συμβάν δεν έπαιξαν ρόλο.

Το θέμα του ραδιοφάρου που ήταν εκτός λειτουργίας αναμένεται να απασχολήσει ασφαλώς την επιτροπή εμπειρογνωμόνων που θα συντάξει το πόρισμα για τη συντριβή του αεροσκάφους.

Πώς λειτουργεί ο ραδιοφάρος


Η λέξη V.O.R. ή VOR είναι ένα σύνθετο ακρωνύμιο των λέξεων Very high frequency (VHF) Omnidirectional Range. Στην ελληνική γλώσσα ο όρος μεταφράζεται ως Πανκατευθυντικός (προς κάθε κατεύθυνση) Αεροναυτιλιακός Ραδιοφάρος πολύ υψηλής συχνότητας.

Είναι ένα ραδιοναυτιλιακό βοήθημα (ραδιοφάρος) το οποίο δίνει τη δυνατότητα στα αεροσκάφη να ακολουθούν την πορεία τους από το αεροδρόμιο αναχώρησης στο αεροδρόμιο προορισμού.

Παρόλο που η λειτουργία τους είναι ακριβώς ίδια, διακρίνονται σε VOR διαδρομής (en-route) και σε τερματικά (terminal) VOR. Η διαφορά τους βρίσκεται στην ισχύ που εκπέμπουν. Τα τερματικά VOR έχουν ισχύ συνήθως 40-60 Watt, ενώ τα διαδρομής 150-200 Watt. Το «διαδρομής» εννοεί ότι χρησιμοποιούνται κατά τη διαδρομή του αεροσκάφους από το αεροδρόμιο αναχώρησης στο αεροδρόμιο προορισμού, ενώ τα τερματικά χρησιμοποιούνται κατά την προσέγγιση και διαδικασία προσγείωσης (όπου τερματίζεται η πτήση) στο αεροδρόμιο προορισμού.

Υπάρχει ένας σταθμός εδάφους, ο οποίος είναι συνήθως εγκατεστημένος σε χώρο εντός αεροδρομίων (τερματικό) ή εκτός σε διάφορα επιλεγμένα σημεία (συνήθως υψώματα, λόφους, βουνά) [VOR διαδρομής], ο οποίος εκπέμπει, όπως ένας ραδιοφωνικός σταθμός, κάποιες πληροφορίες σε ηλεκτρομαγνητική μορφή.



Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Επισκόπηση προηγούμενης Θ.Ενότητας Επισκόπηση επόμενης Θ.Ενότητας Επιστροφή στην κορυφή  Μήνυμα [Σελίδα 1 από 1]


Δικαιώματα σας στην κατηγορία αυτή
Δεν μπορείτε να απαντήσετε στα Θέματα αυτής της Δ.Συζήτησης

Δημιουργία Φόρουμ | ©phpBB | Δωρεάν φόρουμ υποστήριξης | Αναφορά κατάχρησης | Cookies | Πρόσφατες συζητήσεις